Karrier
A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. saját és Pécs M.J.V. Önkormányzatának tulajdonában lévő ingatlanok hasznosításával foglalkozó társaság. Olyan új kollégánkat keressük, aki szakértelmével és proaktív személyiségével is támogatni tudja társaságunk ügyfélközpontú és eredményorientált munkáját.
Június 2-án, péntek este a Pécsi Cégek Éjszakája esemény keretei között ismét pécsi cégek töltik meg a belváros vendéglátóhelyeit. A Nana Bistro & Bar-ban, a Király utca 2-ben várjuk 20.00 órától az álláskeresőket egy kötetlen, laza beszélgetésre.
Pécsi Vagyonhasznosító Zrt.
Formáljuk a holnap városát!
Adó és számviteli szakértő
Feladatai
- adóbevallások elkészítése (ÁFA, cégautó-adó, rehabilitációs hozzájárulás, HIPA, Társasági adó)
- adózással kapcsolatos könyvelések feladása
- adófolyószámlák egyeztetése (NAV, helyi adók)
- banki kapcsolattartás, nyilvántartások naprakész vezetése
- További feladatok:
- az ingatlanok bérbeadásához kapcsolódó nyilvántartások és ügyféltörzsek kezelése
- vevőszámlák kiállítása és nyomon követése
- kompenzálások, bérbeszámítás, folyószámlák egyeztetése
- kaució kezelése
- késedelmi kamatszámítás rendszerének működtetése, adatszolgáltatás a társterületek részére
- főkönyvi számlák egyeztetése
- a kötelezettségek és követelések nyilvántartása és folyamatos figyelemmel kísérése, határidőben történő teljesítése
- a mindenkori adó-, pénzügyi-, számviteli vagy egyéb kapcsolódó jogszabályok és belső szabályok betartása
- pénztárak ellenőrzése
- a belső szakmai szabályzatok összeállítása, naprakészségének biztosítása
- részvétel a beszámolók összeállításában, adatszolgáltatás a társterületek részére, illetve külső partnerek részére
Végzettség
- felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- hasonló szektorban működő vállalkozásnál szerzett szakmai tapasztalat
- mérlegképes könyvelő végzettség
- adótanácsadói végzettség
Képesség
- önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Elvárások
- terhelhetőség
- proaktív, rendszerben gondolkodó személyiség
- haladó szintű MS Office ismeretek, magas szintű MS Excel, Word használat
- jó kommunikációs készség
Amit kínálunk
- stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- felelősségteljes és változatos feladatok
- kihívásokkal teli munka
- kulturált munkakörnyezet
- határozatlan idejű szerződés
- Cafetéria juttatás
- fejlődési lehetőség
- támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
Pécs város területén
Jelentkezés módja
Szakmai önéletrajzzal (fénykép nélkül!) és motivációs levéllel.
Pénzügyi és számlázási ügyintéző
Feladatai
- az ingatlanokkal kapcsolatos jogviszonyra vonatkozó szerződések keletkezésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos pénzügyi nyilvántartás vezetése
- a bérleményeket és a bérlőket tartalmazó számítógépes nyilvántartás naprakész vezetése
- az iktatóprogramból vett adatok alapján a módosítások átvezetése a megkötött szerződések, szerződésmódosítások és mellékletei szerint
- havonta a bérleti díjak és egyéb tételek (közös költség, rezsi stb.) számlázása, az elkészült számlák eljuttatása a vevők felé, a szükséges csekkek nyomtatása külső partnerekkel való kapcsolattartás, információnyújtás
- vállalatirányítási rendszerből munkáját érintő modulok ismerete, kezelése, valamint a további modulokból adatok, információk lekérdezése
- szükség esetén a pénztár helyettesi feladatok ellátása
- vevőszámlák kiállítása és nyomon követése
- vevőfolyószámlák folyamatos egyeztetése, ellenőrzése és rendezése
- vevőtörzs folyamatos karbantartása, naprakészségének biztosítása
- bérlőkkel való kapcsolattartás, segítség nyújtás a felmerült kérdések, problémák kezelésében
- a mindenkori adó-, pénzügyi, számviteli és egyéb kapcsolódó jogszabályok valamint a belső szabályok betartása
- területét érintő belső szakmai szabályzatok összeállításában részvétel, szabályzatok naprakészségének biztosítása
Végzettség
középfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
Elvárások
- terhelhetőség
- proaktív, rendszerben gondolkodó személyiség
- haladó szintű MS Office ismeretek, magas szintű MS Excel, Word használat
- MS 365 ismerete és használata
- jó kommunikációs készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- hasonló szektorban működő vállalkozásnál szerzett szakmai tapasztalat
- Mérlegképes könyvelő végzettség
- felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
Képessége
önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk
- stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- felelősségteljes és változatos feladatok
- kihívásokkal teli munka
- kulturált munkakörnyezet
- Cafetéria juttatás
- fejlődési lehetőség
- támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
Szakmai önéletrajzzal (fénykép nélkül!) és motivációs levéllel.
Műszaki előadó
Épületgépész-mérnök vagy épületgépész technikus végzettséggel rendelkező munkatársat keresünk.
Feladatai
A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. ingatlanjai kapcsán felmerülő műszaki, üzemeltetési, karbantartási, javítási és felújítási munkák lebonyolítása.
Elvárások
- épületgépész-mérnök végzettség
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Office, Word, Excel stb)
- min. 3 év szakmai tapasztalat
- „B” kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- műszaki ellenőri és/vagy felelős műszaki vezetői jogosultság
- ingatlanüzemeltetésben szerzett gyakorlat
- TERC költségvetés készítő program ismerete
Képessége: önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk
- stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- felelősségteljes és változatos feladatok
- kihívásokkal teli munka
- kulturált munkakörnyezet
- határozatlan idejű szerződés
- cafetéria juttatás
- fejlődési lehetőség
- támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
Szakmai önéletrajzát (fénykép nélkül!) és motivációs levelét a human@dev.pvh.hu címre várjuk.